Gästbloggare

Bild: freedigitalphotos.net

Bild: freedigitalphotos.net

Jag gillar att utvecklas och att vidareutveckla det som jag håller på med. Därför har jag beslutat att börja bjuda in gästbloggare till livsstilskonsulten.

Det jag skriver om ligger inom ett stort ämne, hälsa, mat och livsstil, och det finns betydligt fler vinklar och områden inom detta att berätta om. Jag har svårt att täcka alla delar och det finns många som har kunskap om saker som jag saknar. Det är där mina kära gästbloggare kommer in i bilden.

Jag har precis börjat att komma med förfrågningar till olika personer. Kravet är att det skall ha en koppling till hälsa, välmående, mat och livsstil samt även ME/CFS som jag börjat blogga om ganska nyligen.

Nu undrar jag, vad vill du läsa om på livsstilskonsulten? Har du önskemål om någon speciell gästbloggare? Jag kommer att göra mitt bästa för att tillgodose mina läsares önskningar.

Du kan maila dina önskemål och förslag till ulrika@livsstilskonsulten.se eller om du läser detta på Facebook, skriva ett meddelande eller i kommentarsfältet.

Tack för att du hjälper mig att göra livsstilskonsulten ännu bättre.

”Move your ass and your mind will follow”