Små steg för mänskligheten, stora för livsstilskonsulten

Det här med förändring tycker jag är spännande och lagom till att vi passerar 25 000 träffar passar livsstilskonsulten på att piffa till sig lite.

För den som är uppmärksam har det redan skett några förändringar, det är till exempel numera livsstilskonsulten.se som gäller samt att ni når mig via en ny e-postadress, ulrika@livsstilskonsulten.se.

Det finns även en ny funktion som innebär att ni kan se vad som är På gång med livsstilskonsulten. Här lägger jag ut alla aktiviteter där ni på olika sätt kan delta, som till exempel föreläsningar. Tyvärr vill det inte fungera till 100% just nu, utan tiden för aktiviteten anges lite konstigt. Jag jobbar på att lösa detta.

Som om detta inte vore nog lanserar jag nästa vecka en ny tjänst. Följ bloggen här eller facebooksidan Livsstilskonsulten, så får du veta mer. Jag kan lova att det blir spännande.

I samband med detta kommer utseendet på livsstilskonsulten att förändras något.

Jag hoppas att ni ska gilla dessa små förändringar och fortsätta att följa livsstilskonsulten.

”Move your ass and your mind will follow”