Streakdag 30

Nu är den här, sista dagen på min 30 dagars streak. Det har gått ganska fort. Ni som följt mig vet också att det inte riktigt gått som jag tänkt mig.

Egentligen är det bara vecka två som fungerat resten av tiden har jag kört på så gott jag kunnat och sedan använt mig av min reservplan. När det av olika anledningar inte fungerat med mina Flowinövningar har jag kompenserat med annat till exempel längre promenader. Det är bättre att jag gör något än inget alls, har varit min tanke.

Om jag skulle göra det ingen skulle jag inte bestämma mig för en typ av aktivitet utan ha några stycken att välja bland så att det enklare passar in i vardagen. Dessutom går det att köra tio dagar, 20 dagar eller vad du vill. Min lärdom är att livet, vardagen påverkar mer än vad jag trodde, i alla fall för mig.

Vad händer nu då? Ja, jag tänker fortsätta med mina övningar men på ett lite annat sätt. Jag ska pröva köra två dagar, vila en  och så vidare. Jag kommer också att variera mina övningar så att jag kan anpassa mig till situationen eller vardagen bättre.

Det har varit kul att pröva, om du aldrig prövar nya saker lär du dig aldrig något och utvecklas inte. Det kan vara små saker likaväl som stora saker att testa på. Våga ta steget!

”Move your ass and your mind will follow”