Milstolpar och rekord

Vi är redan i mitten av februari. Tiden går fort och det känns skönt att kunna se att dagarna blir lite längre.

När vi lämnade januari och tog klivet in i februari hände några spännande saker här på Livsstilskonsulten. Vi nådde en milstolpe och slog rekord. Ja, det bara rasslade till och så hade det hänt utan att jag märkte det.

Milstolpen vi passerade var 10 000 träffar totalt på Livsstilskonsulten. Inte nog med det, under januari slog vi rekord i antalet träffar per månad, det blev över 1700 träffar den månaden. Helt fantastiskt kul och galet.

Tack till alla som hittat hit!

Nu skulle jag vilja ha er hjälp att göra Livsstilskonsulten ännu bättre. Självklart tar jag emot idéer och önskemål om ni vill att jag skall ta upp något särskilt ämne. Jag skulle också vilja att fler vågade kommentera, kommentarer är syretillförseln till bloggen och fler tankar och synpunkter vidgar våra vyer. Det är i mötet med människor som det händer saker.

Om du känner någon som skulle vara intresserad av det jag tar upp här på Livsstilskonsulten, bli jag jätteglad om du delar med dig av bloggen.

Nu är det fullfart framåt som gäller!

”Move your ass and your mind will follow”