Pinsammt påhopp

Vi är alla olika på alla sätt, en del är långa och andra korta, vissa unga och vissa äldre. Det är till och med så att några individer är bättre socialt anpassade än andra och klarar sig genom livet utan att vara nedvärderande, oförskämda och ibland rent korkade. Som tur är finns det inte så många.

Att de finns några ser vi nu bevis på när Katrin Zytomierska utrycker sina tankar och synpunkter kring SATS senaste reklamkampanj. Faktum är att det är så pinsamt att jag inte kan tänka mig att länka till hennes blogg och inlägg. Livsstilskonsulten vill helt enkelt inte bli sammankopplad med en sådan individ. Vill du veta får du söka informationen själv!

Jag väljer istället att länka till ett av mina egna inlägg, Smal är inte = hälsosam. Jag nöjer mig med detta istället för att sjunka till hennes nivå och skriva spaltmeter med mer eller mindre genomtänkta uttryck.

”Move your ass and your mind will follow”